Translate

Zoeken in deze blog

woensdag 25 september 2024

fresh!!

In een opvallend groen blik zit "fruitful haze smoothie IPA" van brouwerij Kees. Het bier is in de volgende getallen te vangen:

ABV: 4,9

EBC:10

IBU: 15

Ik had een hoop hop verwacht, maar het is een IPA met vers fruit. Mango en passievrucht zouden er in zitten? Ik merkte ze niet op, wel vond ik het bier eruit zien als fruitsap.


De smaak is niet echt hopbitter, niet echt mierzoet, niet echt appelzuur. Het is een bier dat in de hype van hazy IPA een smoothie IPA. Het zal een nieuwe stijl zijn die ik niet kan waarderen. Ik kan het dan ook niet echt goed beoordelen. Ik had de veronderstelling dat groen en 'fresh' verwees naar hop, dus met die verwachting dronk ik dit bier. Het omschakelen nadat ik het inschonk om iets van een sour te verwachten ging mij niet goed af...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten