Translate

Zoeken in deze blog

vrijdag 27 augustus 2021

Beer Geeks scheurkalender

Op facebook zie ik steeds berichten van beer geeks over welke dure bieren er zijn bemachtigd, worden gewone (en zelfs bijzondere) bieren afgezeken, en worden ook nog steeds vragen gesteld over bierwaardige locaties in allerlei te bezoeken plaatsen. 

Wat mij opvalt bij die beer geeks berichten is dat het vooral gaat over oppervlakkigheden zoals gootsteenbieren of dure exclusieve bieren. Ligt het aan mij of zijn er eigenlijk weinig inhoudelijk berichten die gaan op die intrigerende details van achtergrondverhalen bij etiketten of uitzonderlijke ingrediënten? Wel leuk detail is de "Waar moet ik heen in 'Schubbekutteveen' (zie https://www.biernet.nl/nieuws/beer-geeks-beat-als-scheurkalender). Vaak zie je op FB de vragen verschijnen. Ik ga daar heen, wat is daar qua bier te vinden?  Met de scheurkalender zijn ze daar mooi op ingesprongen.

Ik heb die scheurkalender en vind 'm geweldig! 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten